Moser spustil digitální platformu MyMoser
Novou digitální technologií sklárna přenáší do online prostředí
možnost personalizace křišťálu.
Novou digitální technologií sklárna přenáší do online prostředí
možnost personalizace křišťálu.
# Internet & Mobil # Marketing
Význam online tržišť stále roste, celkem 62 % e-commerce po celém světě
se uskuteční právě přes ně a používá je 6 z 10 nakupujících.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Módní e-shopy Zoot, Different, Urban Store a Bibloo začínají od října
nově vystupovat pod společnou entitou Digital People.
Košík.cz se snaží zrychlit časy doručení. V Praze nabídne doručení
120 minut od objednání a v regionech za čtyři hodiny.
Za tři hodiny od zaplacení online objednávky na e-shopu Dm drogerie markt
bude možné ji vyzvednout na prodejně.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa si připomíná 30 let na českém trhu. Letos plánuje otevřít
12 nových prodejen a 20 modernizovat. Rozšíří elektronické cenovky,
samoobslužné pokladny a příští rok spustí e-shop.
Privátní značka módního e-shopu Answear obsazuje do kampaně Lenku
Klicperovou, Kateřinu Vackovou či Lucii Křížkovou.
Jen osm procent online prodejců počítá s poklesem předvánočních tržeb.
Většina naopak očekává růst, a to i přes dvacet procent.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Řetězce Penny Market a Billa shodně oznámily, že plánují spuštění
online prodeje potravin. Penny v nejbližších týdnech, Billa v roce 2022.
Do vedení českého Rohlíku nastupuje Olin Novák. V pozici od října
vystřídá Petra Pavlíka.