• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/1292/noviny_ilustrace

# Data

CVVM: Důvěra v klasická média se v Česku zvýšila

Čt 5. dubna 2018 14:55 3 min

Březnové šetření CVVM registruje statisticky významný nárůst důvěry v klasická média.

/media/3509/tv_pc

# TV & video # Data

ATO: Pořady na internetu se sledují hlavně přes PC

St 21. března 2018 13:00 3 min

Na internetu převažuje odložená sledovanost televizních pořadů, ukazuje měření ATO.

/media/3439/tv-trh_1

# Reklama # Data

Ad Intel: TV reklama pokračuje letos v růstu

Út 20. března 2018 07:30 1 min

Monitoring reklamních investic registruje za první dva měsíce růst především televizní reklamy.

/media/2785/prezidentska-debata

# Data # TV & video

Prezidentské debaty pomohly mobilizovat nevoliče

Po 12. března 2018 13:05 3 min

Podle analýzy Medianu měly předvolební debaty vliv na posun nevoličů k Miloši Zemanovi.

/media/1598/internetova-reklama

# Online # Data

Průzkum: Zprávy z ČR nejsledovanějším zpravodajstvím na internetu

Po 5. března 2018 11:25 3 min

Agentura Nielsen Admosphere zveřejnila část výstupu ze své studie o online zpravodajství.

/media/3239/petr_matyastik

# Aktuality # Data # Lidé

Monitoring reklamy v Nielsen Admosphere řídí Matyáštík

Pá 2. března 2018 11:50 1 min

Petr Matyáštík se stal ředitelem sekce monitoringu reklamy ve výzkumné společnosti Nielsen Admosphere.

/media/3163/skodakodiaq_zima

# Marketing # Data

Ve spojení s olympiádou vede z partnerů Škoda

Pá 23. února 2018 10:30 2 min

Nejčastěji si lidé v souvislosti s olympiádou vybaví značku Škoda a Alpine Pro.

/media/3138/aktv_katty-roberfroid-a-les-binet

# Data

TV spoty jsou stále klíčové pro dosažení zásahu

Út 20. února 2018 17:05 4 min

Pohled na vývoj v marketingu v digitální éře nabídl při své návštěvě Prahy odborník Les Binet.

/media/2782/social

# Reklama # Data

Češi a reklama: Přesycenost reklamou na sociálních sítích roste

Pá 16. února 2018 08:15 3 min

Zpráva Češi a reklama 2018 přináší výsledky pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě.

/media/3029/magida-sukkari

# Aktuality # Lidé # Data

Magida Sukkari řídí v Nielsen Admosphere obchodní rozvoj

Út 13. února 2018 09:40 1 min

V rámci své působnosti v agentuře Nielsen Admosphere rozšiřuje okruh aktivit.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.