CVVM: Důvěra v klasická média se v Česku zvýšila
Březnové šetření CVVM registruje statisticky významný nárůst důvěry
v klasická média.
Březnové šetření CVVM registruje statisticky významný nárůst důvěry
v klasická média.
Na internetu převažuje odložená sledovanost televizních pořadů, ukazuje
měření ATO.
Monitoring reklamních investic registruje za první dva měsíce růst
především televizní reklamy.
Podle analýzy Medianu měly předvolební debaty vliv na posun nevoličů
k Miloši Zemanovi.
Agentura Nielsen Admosphere zveřejnila část výstupu ze své studie o online
zpravodajství.
Petr Matyáštík se stal ředitelem sekce monitoringu reklamy ve výzkumné
společnosti Nielsen Admosphere.
Nejčastěji si lidé v souvislosti s olympiádou vybaví značku Škoda a Alpine Pro.
Pohled na vývoj v marketingu v digitální éře nabídl při své
návštěvě Prahy odborník Les Binet.
Zpráva Češi a reklama 2018 přináší výsledky pravidelného výzkumu
Postoje české veřejnosti k reklamě.
V rámci své působnosti v agentuře Nielsen Admosphere rozšiřuje okruh
aktivit.