• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/1316/graf1

# Data

SIMAR: Obrat výzkumu trhu loni překonal 2,7 mld. Kč

St 2. května 2018 14:00 2 min

I v loňském roce pokračoval trh výzkumu v růstu, přestože růst byl nižší než v předešlém roce 2016.

/media/3952/mikejepan_bubbleology

# Reklama # Data

Většina dětí reklamu u influencerů nepozná

Út 1. května 2018 06:45 4 min

Reklamu u influencerů na sociálních sítích, ať už označenou, či nikoliv, většina dětí nerozpozná, ukazuje výzkum FSV UK.

/media/3844/teen-trends

# Aktuality # Data

Studie Teen Trends přináší pohled na generaci Z

Po 23. dubna 2018 16:00 2 min

Co zajímá teenagery, jak konzumují média nebo jaký je jejich názor na značky, ukazuje studie OMG Research.

/media/3845/buchtik-martin

# Aktuality # Data # Lidé

Novým ředitelem Stem se stal Martin Buchtík

Pá 20. dubna 2018 11:20 1 min

Na pozici ředitele výzkumného ústavu nahrazuje prezidentského kandidáta Pavla Fischera.

/media/3799/adblock_reklama_aitom

# Data # Aktuality

Reklamu na webu se pokusilo omezit 70 % Čechů

Čt 19. dubna 2018 07:45 2 min

Většina české populace se podle průzkumu agentury Aitom domnívá, že reklamu na internetu by mělo jít vypnout.

/media/3780/newsroom_novinari

# Data

Lidé věří víc novinařině než sociálním sítím

Út 17. dubna 2018 08:00 2 min

Nová vlna výzkumu Edelman Trust Barometer naznačuje zvyšující se důvěru v tradiční žurnalistiku.

/media/1316/graf1

# Data

Služeb sdílené ekonomiky využila zatím čtvrtina Čechů

Pá 13. dubna 2018 08:00 3 min

Povědomí o službách sdílené ekonomiky zatím není v Česku příliš velké, nejznámější je Zonky.

/media/3729/ilovebrand

# Aktuality # Marketing # Data

AKA: Lidé si jen kvůli zvučné značce zaměstnavatele nevolí

Čt 12. dubna 2018 11:45 2 min

Má-li zájemce o zaměstnání v ruce srovnatelné nabídky v tvrdých parametrech, síla značky rozhodne.

/media/1966/retail

# Retail # Data

Čechům jde více o kvalitu, posilují dražší privátní značky

St 11. dubna 2018 10:35 4 min

Kvalita je pro české spotřebitele čím dál důležitější, posilují dražší privátní značky.

/media/2040/teens

# Data

Mediální chování: Median registruje nemalý podíl ignorantů

Út 10. dubna 2018 10:20 3 min

Výzkumná agentura Median uspořádala konferenci Spotřebitel v digitální době.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.