• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/1792/graf1

# Reklama # Data

Hrubé mediální investice se zvýšily i v květnu

Út 19. června 2018 07:50 1 min

Podle monitoringu mediálních investic se jejich objem zvýšil i v pátém letošním měsíci.

/media/4504/vyzkum_prozument

# Data # Aktuality

Výzkum: Trend ohleduplné spotřeby zesiluje

Po 18. června 2018 12:25 4 min

Studie mj. představuje deset potřeb nového spotřebitele, na které se chytré značky snaží cílit.

/media/1307/tv-ovladac

# Aktuality # TV & video # Data

ATO: Pozemní příjem TV vysílání využívá 52 % domácností

Út 12. června 2018 15:15 2 min

Podle dat z prvního čtvrtletí 2018 přijímá televizní signál pozemní cestou 52 procent českých domácností.

/media/4383/libuse-paterova

# Aktuality # Data # Lidé

Do Nielsen Admosphere přichází Libuše Paterová

Čt 7. června 2018 07:28 1 min

Do výzkumné agentury Nielsen Admosphere v červnu nastoupila Libuše Paterová.

/media/4358/zdenko-ruzbacky

# Aktuality # Lidé # Data

Vedením Českého národního panelu pověřen Ružbacký

Út 5. června 2018 07:27 1 min

Zdenko Ružbacký je novým managing directorem Českého národního panelu.

/media/4297/piaf_marketingoveinvestice

# Marketing # Data

Odhad: Do marketingové komunikace letos půjde 113,5 mld. korun

St 30. května 2018 12:45 2 min

Podle výzkumu AKA se investice do marketingové komunikace meziročně zvýšily o 5,3 %.

/media/1316/graf1

# Reklama # Data # Aktuality

Mediální investice zůstávají nad úrovní loňského roku

St 30. května 2018 07:50 2 min

Podle hrubých dat z monitoringu dosahuje zatím nejlepších meziročních výsledků rádiová reklama.

/media/4284/brandz-top-100

# Data

BrandZTop 100: Nejhodnotnější značkou zůstává Google

Út 29. května 2018 11:20 3 min

Na čele žebříčku nejhodnotnějších značek světa zůstávají Google a Apple, na třetí místo poskočil Amazon.

/media/4129/koli_limonada

# Reklama # Data

HORECA by se měla vyhnout přesycenosti POP médii

So 26. května 2018 09:15 6 min

Zákazníci v gastro provozovnách ocení praktičnost a decentnost POP médií, naopak jim vadí častá přesycenost, ukazuje výzkum POPAI.

/media/4064/hokej_cr

# TV & video # Data

Median: Zápas s USA viděla pětina z diváků mimo domov

Čt 24. května 2018 16:30 2 min

Hokejový zápas Česko – USA sledovali i diváci mimo domov, sledovanost tím zvýšili o čtvrtinu, ukazují data adMeter.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.