Hrubé mediální investice se zvýšily i v květnu
Podle monitoringu mediálních investic se jejich objem zvýšil i v pátém
letošním měsíci.
Podle monitoringu mediálních investic se jejich objem zvýšil i v pátém
letošním měsíci.
Studie mj. představuje deset potřeb nového spotřebitele, na které se
chytré značky snaží cílit.
# Aktuality # TV & video # Data
Podle dat z prvního čtvrtletí 2018 přijímá televizní signál pozemní
cestou 52 procent českých domácností.
Do výzkumné agentury Nielsen Admosphere v červnu nastoupila Libuše
Paterová.
Zdenko Ružbacký je novým managing directorem Českého národního panelu.
Podle výzkumu AKA se investice do marketingové komunikace meziročně
zvýšily o 5,3 %.
Podle hrubých dat z monitoringu dosahuje zatím nejlepších meziročních
výsledků rádiová reklama.
Na čele žebříčku nejhodnotnějších značek světa zůstávají Google a Apple, na třetí místo poskočil Amazon.
Zákazníci v gastro provozovnách ocení praktičnost a decentnost POP
médií, naopak jim vadí častá přesycenost, ukazuje výzkum POPAI.
Hokejový zápas Česko – USA sledovali i diváci mimo domov, sledovanost
tím zvýšili o čtvrtinu, ukazují data adMeter.