Roste konzumace zpráv na LinkedInu a YouTube
Lidé si už navykli konzumovat zprávy prostřednictvím sociálních sítích,
a to i přes značnou nedůvěru v jejich přesnost.
Lidé si už navykli konzumovat zprávy prostřednictvím sociálních sítích,
a to i přes značnou nedůvěru v jejich přesnost.
Až třetina lidí se nechává inspirovat doporučením od známých osobností
a kuchařů. Největší vliv má Zdeněk Pohlreich.
Výrazný pokles ale registruje monitoring v červenci u outdooru, naopak
růst u rádií.
Sociální síť Instagram má největší odezvu u mladých lidí ve věku
12–19 let, ukazuje další vlna výzkumu Teen Trends.
Přinášíme aktualizovaný žebříček mediálních agentur a sítí
mediálních agentur na základě dat za rok 2017.
Jaké značky dokáží oslovit náročnou generaci Z? Ty, co jsou trendy,
inovativní a zábavné, třeba jako Nike, Starbucks nebo Tesla.
Výzkumná agentura nadále udržuje i ziskové hospodaření, přestože zisk
byl loni nižší než v roce 2016.
Hrubé investice směřované do nákupu reklamní plochy v médiích mají
podle monitoringu v letošním roce růst.
Ipsos se dohodl s GfK na převzetí čtyř divizí na 25 trzích světa.
Přímé a nepřímé tržby filmové produkce mají v Česku představovat
více než 104 miliardy korun.