• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

# Data # Retail # Marketing

Osm z deseti FMCG firem očekává tlak na úspory rozpočtu

Po 29. června 2020 07:35 5 min

Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu agentury Nielsen.

/media/4077/casopisy-cr

# Tisk # Data

Tisky testují sběr dat o čtenosti pomocí CAPI online

Pá 19. června 2020 07:45 6 min

Vedle tradičního sběru dat pro výzkum čtenosti Media projektu byl spuštěn také pilotní projekt metodou CAPI online.

/media/11017/nove-studio-cnn-prima-news_2

# TV & video # Data

Sociální média byla k CNN Prima News kritičtější

St 17. června 2020 13:05 5 min

Start zpravodajské stanice CNN Prima News byl negativněji přijímán v sociálních médiích než v médiích klasických, ukazuje analýza společnosti Newton Media.

/media/13133/novinari_shutterstock

# Data # Online # Tisk

Reuters Institute: Předplatné za online zprávy roste, v Česku platí 10 %

Út 16. června 2020 11:20 3 min

Pandemie Covid-19 přispěla k nárůstu počtu předplatitelů za online zprávy, vyplývá z nové studie Digital News Report od Reuters Institute.

/media/13043/zdrazovani_shutterstock

# Data

Průzkum: 9 z 10 Čechů očekává zvyšování cen

Út 9. června 2020 11:15 3 min

Češi se přestávají bát koronaviru, obavy však mají ze zdražování, neschopnosti splácet své závazky a propouštění.

/media/13026/unie-vydavatelu_vyzkum

# Tisk # Data

Tisk je vnímaný jako důvěryhodné médium pro reklamu

Čt 4. června 2020 15:20 4 min

Tištěná média považují spotřebitelé za důvěryhodná a reklamu v nich za nejméně rušivou, ukazuje výzkum.

/media/12973/contentmarketing_shutterstock

# Marketing # Data

Content marketing se teď nejvíc potýká s odkladem projektů

Čt 4. června 2020 07:35 2 min

Až 85 % firem a agentur zabývajících se obsahovým marketingem se v důsledku pandemie potýká s odkladem plánovaných projektů.

/media/1956/centrum-chodov-interier

# Aktuality # Retail # Data

CBRE: Návštěvnost obchodních center postupně roste

Čt 4. června 2020 07:30 3 min

Hlavní motivací pro návrat je pro téměř 80 % zákazníků potřeba dokoupit věci, které si během karantény nemohli pořídit.

/media/1977/tisk

# Tisk # Data

Čtenost novin a časopisů v pandemii mírně vzrostla

St 3. června 2020 16:45 3 min

Tištěná média jsou pro čtenáře důvěryhodná, většina populace označuje roli tisku za důležitou.

/media/11380/radio_on-air

# Audio # Data

Poslechovost rádií se v době krize příliš nezměnila

Út 26. května 2020 10:35 4 min

Z dubnové vlny průzkumu rovněž vyplývá, že více než čtyři pětiny dotázaných přisuzují rádiu při informování veřejnosti důležitou roli.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.