Třetina účastníků sníží investice na marketingové konference
Marketingové konference čekají těžké časy, vyplývá z výzkumu
Marketing Festivalu a Ipsos.
Marketingové konference čekají těžké časy, vyplývá z výzkumu
Marketing Festivalu a Ipsos.
Postavení mobilních zařízení v době pandemie koronaviru posílilo. Oproti
předchozímu pololetí vzrostl počet stahování i výdajů za aplikace.
Pod vlivem pandemie téměř polovina maloobchodních nájemců uvažuje
o snížení počtu poboček či zmenšení plochy svých prodejen, ukazuje
průzkum společnosti CBRE.
Tuzemské PR agentury vykázaly loni čisté příjmy ve výši 707 milionů
korun, vyplývá z průzkumu APRA.
Koronanavirová pandemie nezměnila komunikační návyky top manažerů,
ukazuje analýza ECCO.
Nejdůvěryhodnějším typem média je podle Čechů rádio, pozici lídra si
zde dlouhodobě drží Český rozhlas. Z televizí pak lidé nejvíce věří
České televizi.
Čas strávený na sociálních sítích se v letošním roce u českých
uživatelů internetu zvýšil o 16 minut na 159 minut denně, ukazuje
výzkum AMI Digital Index 2020.
Až 71 % marketérů očekává, že virtuální eventy se budou konat
i v následujícím roce.
Především ženy ocenily zpravodajství o pandemii koronaviru. Podle mužů
bylo zmatené a bylo ho moc, ukazuje průzkum Univerzity Palackého.
Pandemie neměla negativní vliv na reklamní investice na sociálních
médiích, ukazuje zpráva společnosti Socialbakers za druhý kvartál 2020.