• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/13981/marketing-festival-online-ipsos_jindřich-fáborský

# Data # Aktuality

Třetina účastníků sníží investice na marketingové konference

Pá 4. září 2020 10:05 2 min

Marketingové konference čekají těžké časy, vyplývá z výzkumu Marketing Festivalu a Ipsos.

/media/13751/appstore_shutterstock

# Online # Data

Pandemie posílila mobil, vzrostly výdaje za aplikace i hry

Čt 27. srpna 2020 07:30 2 min

Postavení mobilních zařízení v době pandemie koronaviru posílilo. Oproti předchozímu pololetí vzrostl počet stahování i výdajů za aplikace.

/media/1956/centrum-chodov-interier

# Aktuality # Retail # Data

CBRE: Až 42 % maloobchodníků předpokládá změny své sítě

Út 18. srpna 2020 11:40 4 min

Pod vlivem pandemie téměř polovina maloobchodních nájemců uvažuje o snížení počtu poboček či zmenšení plochy svých prodejen, ukazuje průzkum společnosti CBRE.

/media/10958/pr_ilustracnifoto_shutterstock

# PR # Data

PR agentury loni zvýšily čisté příjmy na 707 milionů korun

Pá 14. srpna 2020 12:30 3 min

Tuzemské PR agentury vykázaly loni čisté příjmy ve výši 707 milionů korun, vyplývá z průzkumu APRA.

/media/7649/linkedin_shutterstock

# Aktuality # Online # Data

Pandemie nezměnila komunikační návyky top manažerů

Čt 13. srpna 2020 07:30 2 min

Koronanavirová pandemie nezměnila komunikační návyky top manažerů, ukazuje analýza ECCO.

/media/9423/radio_audio

# Aktuality # Data

AMI Digital: Češi nejvíc věří rádiu, ČT posílila v pandemii

St 12. srpna 2020 15:45 3 min

Nejdůvěryhodnějším typem média je podle Čechů rádio, pozici lídra si zde dlouhodobě drží Český rozhlas. Z televizí pak lidé nejvíce věří České televizi.

/media/11475/socialni-media

# Online # Data

Češi letos tráví na sítích víc času, příliš jim ale nedůvěřují

St 12. srpna 2020 12:40 4 min

Čas strávený na sociálních sítích se v letošním roce u českých uživatelů internetu zvýšil o 16 minut na 159 minut denně, ukazuje výzkum AMI Digital Index 2020.

/media/13683/onlineconference_shutterstock

# Marketing # Data

Virtuální eventy si místo na trhu udrží i v příštím roce

St 12. srpna 2020 07:30 2 min

Až 71 % marketérů očekává, že virtuální eventy se budou konat i v následují­cím roce.

/media/13061/covid_19_shutterstock

# Aktuality # Data

Podle průzkumu zpravodajství o koronaviru ocenily hlavně ženy

Pá 31. července 2020 15:35 3 min

Především ženy ocenily zpravodajství o pandemii koronaviru. Podle mužů bylo zmatené a bylo ho moc, ukazuje průzkum Univerzity Palackého.

/media/11000/social_shutterstock

# Online # Data

Reklamní investice na sociálních médiích rostly navzdory pandemii

St 29. července 2020 12:30 4 min

Pandemie neměla negativní vliv na reklamní investice na sociálních médiích, ukazuje zpráva společnosti Socialbakers za druhý kvartál 2020.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.