• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/12474/media

# Data

Pluralita mediálního trhu v Česku i v EU se zhoršuje

St 7. října 2020 10:05 4 min

Ukazuje to zpráva z monitoringu mediální plurality evropských zemí Media Pluralism Monitor 2020.

/media/14229/samoška_nielsen_1

# Retail # Data

Nielsen: Supermarkety a diskonty zvládají pandemii nejlépe

Pá 2. října 2020 07:35 4 min

Pandemie zatřásla i trhem kamenných prodejen. Podle Nielsenu vycházejí z formátů, které si udržely nejlépe meziroční tržby, jako vítězové supermarkety a diskonty.

/media/14190/pets_blue_events

# Retail # Data # Marketing

Retail in Detail: Kontakt se zákazníkem nahrazuje správné vystavení

Po 28. září 2020 08:20 6 min

Na trhu s pet food se drží jak malé pet shopy, které staví na přímém kontaktu, tak velké hypermarkety. Ty spoléhají na vizuální prezentaci, především v případě prémiových krmiv.

/media/12057/koronavirus

# Aktuality # Data

S fake news o koronaviru se setkalo již 60 % Čechů

Út 22. září 2020 07:20 3 min

S dezinformacemi o novém typu koronaviru se setkalo 60 % Čechů. Více než polovina populace jim alespoň zpočátku uvěřila.

/media/7013/contentmarketing_shutterstock

# Aktuality # Marketing # Data

ABCM realizuje v ČR nový průzkum obsahového marketingu

Pá 18. září 2020 07:25 2 min

Asociace brand a content marketingu (ABCM) realizuje na českém trhu další průzkum obsahového marketingu.

/media/13633/instagram-reels-2

# Online # Data

Reels na Instagramu užívá zatím jen 3 % Čechů

Čt 17. září 2020 14:00 3 min

Nová funkce Reels, s níž Instagram do jisté míry kopíruje stále oblíbenější TikTok, zatím využívá jen 3 % Čechů. TikTok používá 8 % populace.

/media/7532/linkedin_shutterstock

# Online # Data

Až 61 % uživatelů LinkedInu spravuje část firemního rozpočtu

Po 14. září 2020 10:00 4 min

Na profesní síti lidé očekávají pracovní výstupy, nikoliv fotky z vánočních večírků a firemní soutěže. Vyplývá to ze studie Fenomén LinkedIn 2020.

/media/1945/benzina_stop_cafe-06

# Retail # Data

Během pandemie rostly na čerpacích stanicích tržby jen alkoholu

So 12. září 2020 08:05 3 min

Tržby čerpacích stanic během pandemie utrpěly. Z nabídky rychloobrátkového zboží rostl jen alkohol.

/media/2249/netflix_video

# Marketing # Data

Oblibu u mladých si získávají hlavně značky zahánějící nudu

Út 8. září 2020 15:35 2 min

Apple AirPods, Netflix, Disney, Spotify, to jsou značky, které během pandemie zaznamenaly největší nárůst popularity u generace Z.

/media/13957/shutterstock_móda-online

# Aktuality # Data

Pandemie naučila Čechy kupovat módu online, řada u toho už zůstane

So 5. září 2020 08:25 2 min

Češi si podle výzkumu Glami během pandemie módu kupovali, 89 % pak nakoupilo online a 11 % se to naučilo nově a už u toho zůstane.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.