Panické nákupy se nekonají, disciplína nakupujících ale klesla
Během druhé vlny pandemie lidé už panicky nenakupují. Ochota dodržovat
bezpečnostní opatření však významně poklesla.
Během druhé vlny pandemie lidé už panicky nenakupují. Ochota dodržovat
bezpečnostní opatření však významně poklesla.
# Aktuality # Online # Tisk # Data
Čtenáři Týdeníku Echo a webu Echo24.cz vnímají tato média jako
důvěryhodná, pravicová a konzervativní, ukázal výzkum.
Median na základě dat adMeter radí zacílit komunikaci na neuživatele
eRoušky podle afinity média a jeho celkového zásahu.
Mezi značky, které mají čeští spotřebitelé v oblibě napříč
generacemi, patří Škoda, Lidl, KFC, Albert nebo Adidas.
Výzkumná agentura Nielsen prodala za 2,7 mld. dolarů svou divizi Global
Connect, poskytující data a analýzy o spotřebitelích a trzích.
Trump je jako Zeman a Biden připomíná Drahoše, říkají Češi na
sociálních sítích. Zjistila to analýza společnosti Newton Media.
Výzkumná agentura Behavio Labs zkoumala reklamy na značky Budvar 33, Ria a Hornbach a zjišťovala, jak rezonovaly v populaci.
Jídlo z výdejního okénka nabízí více restaurací než při nouzovém
stavu na jaře. Edenred vytvořil jejich vyhledávač na webu.
Členové SIMAR na valné hromadě zvolili na příští dva roky nové
předsednictvo.
Za první týden od nástupu do funkce ministra zdravotnictví vyšlo o Romanu
Prymulovi v českých médiích víc článků než o premiérovi, ukazuje
analýza Newton Media.