CVVM: Více než polovina lidí omezuje informace o covidu
Přestože více než polovina lidí omezuje informace o pandemii nového
koronaviru, konzumace těchto informací je i tak vysoká, ukazuje
zpráva CVVM.
Přestože více než polovina lidí omezuje informace o pandemii nového
koronaviru, konzumace těchto informací je i tak vysoká, ukazuje
zpráva CVVM.
OMG Research připravilo čtvrtou vlnu výzkumu o chování českých
spotřebitelů v době pandemie covid-19.
V letošním roce sleduje placené pořady na internetu více než deset
procent české populace starší 16 let, uvádí zpráva ČSÚ.
S influencer marketingem má zkušenost 14 % značek na českém trhu,
vyplynulo z výzkumu. Investice do této formy komunikace mají růst
i v příštím roce.
Druhá vlna pandemie je pro restaurační zařízení decimující. Za každý
zavřený den ztrácí více než 400 milionů korun.
Po letech růstu se čisté investice směřované do marketingové komunikace
letos kvůli pandemii koronaviru zastaví. Ohledně příštího roku panuje
opatrný optimismus.
Privátní značky rostou rychleji než značkové zboží. Jarní výrazný
pokles promocí se na podzim neopakuje.
Osobní účast na tiskové konferenci preferuje před online přenosem
85 procent tuzemských novinářů. Online verzi vyčlení půl hodiny.
Vánoční svátky se blíží a s tím i možnost mnoha firem zařadit do
nabídky vánoční balíčky. K jejich prodeji pomůže kvalitně provedené
vystavení, ukazuje výzkum Nielsenu a POPAI CE.
Ústav Českého národního korpusu Filozofické fakulty UK zprovoznil
monitorovací korpus Online, který se snaží mapovat dynamický obsah
českého internetu.