Reklamní investice do médií loni mírně rostly, nejvíc vložil Lidl
Díky televizní a internetové reklamě se monitorované investice do
nákupního prostoru v médiích loni mírně zvýšily, největším
zadavatelem byl Lidl.
Díky televizní a internetové reklamě se monitorované investice do
nákupního prostoru v médiích loni mírně zvýšily, největším
zadavatelem byl Lidl.
Facebook je i nadále hlavní sociální sítí, ze které lidi čerpají
zprávy. Zpravodajským kanálem se stává také YouTube nebo Twitter.
Z další vlny pravidelného výzkumu, který mapuje postojů Čechů
k reklamě, vyplývá, že reklama se české populaci líbí čím
dál méně.
Obrat české módní e-commerce za loňský rok byl více než 31 mld. korun,
obor vyrostl o 14 % a nejprodávanější položkou byly mikiny.
Český národní panel se distancuje od spoluautorství studie o sportu,
kterou zpracovala Národní sportovní agentura.
Agentura Kantar a rozvozová služba Wolt budou sídlit ve stejné budově jako
skupina WPP.
Instagram je stále nejzajímavější platformou pro influencer marketing.
TikTok se však čím dál víc dostává do hledáčku zájmu zadavatelů.
O 26 % více než předloni utratili Češi v roce 2020 na internetu.
Mall.TV vyvinula vlastní metodu pro vyhodnocování dat, pomocí které
změří mediální chování či zhlédnutí reklamy s nákupním chováním,
popisuje Pavel Jančovič.
Za poslední tři měsíce se vánočního nakupování týkalo skoro
120 tisíc zmínek na českých sítích, vyplývá z analýzy Newton Media.