• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/15618/penize_koruny-shuttesrtock

# Reklama # Data

Reklamní investice do médií loni mírně rostly, nejvíc vložil Lidl

Po 1. února 2021 15:00 2 min

Díky televizní a internetové reklamě se monitorované investice do nákupního prostoru v médiích loni mírně zvýšily, největším zadavatelem byl Lidl.

/media/15540/facebook_shutterstock

# Online # Data

Sociální sítě zůstávají i přes kauzy důležitým zdrojem zpráv

So 30. ledna 2021 08:20 2 min

Facebook je i nadále hlavní sociální sítí, ze které lidi čerpají zprávy. Zpravodajským kanálem se stává také YouTube nebo Twitter.

/media/11765/reklama_tv_shutterstock

# Reklama # Data

Češi a reklama: Podle necelé poloviny se reklama zhoršila

Čt 28. ledna 2021 07:30 2 min

Z další vlny pravidelného výzkumu, který mapuje postojů Čechů k reklamě, vyplývá, že reklama se české populaci líbí čím dál méně.

/media/15475/shutterstock_móda_2020

# Aktuality # Data

Obrat české módní e-commerce v roce 2020 byl 31 mld. Kč

St 20. ledna 2021 07:35 3 min

Obrat české módní e-commerce za loňský rok byl více než 31 mld. korun, obor vyrostl o 14 % a nejprodávanější položkou byly mikiny.

/media/1791/atletika

# Aktuality # Data

Český národní panel zpochybnil kvalitu sportovního výzkumu

Čt 14. ledna 2021 13:00 2 min

Český národní panel se distancuje od spoluautorství studie o sportu, kterou zpracovala Národní sportovní agentura.

/media/15403/bubenská-po-rekonstrukci

# Aktuality # Data

Kantar se přesune do paláce Bubenská v Holešovicích

St 13. ledna 2021 15:00 2 min

Agentura Kantar a rozvozová služba Wolt budou sídlit ve stejné budově jako skupina WPP.

/media/14613/tiktok_shutterstock

# Marketing # Data

V influencer marketingu stále vede Instagram, roste TikTok

Pá 8. ledna 2021 07:30 3 min

Instagram je stále nejzajímavější platformou pro influencer marketing. TikTok se však čím dál víc dostává do hledáčku zájmu zadavatelů.

/media/11863/ecommerce_shutterstock

# Aktuality # Retail # Data

APEK: Češi utratili loni na internetu 196 miliard korun

Pá 8. ledna 2021 07:25 2 min

O 26 % více než předloni utratili Češi v roce 2020 na internetu.

/media/15321/pavel-jančovič

# Data

Mall.TV: Díky vlastní platformě změříme dopad reklamy

St 6. ledna 2021 12:45 8 min

Mall.TV vyvinula vlastní metodu pro vyhodnocování dat, pomocí které změří mediální chování či zhlédnutí reklamy s nákupním chováním, popisuje Pavel Jančovič.

/media/15243/nm_vanocni-nakupovani_ilustracni-fotka

# Online # Data

Na sítích se o vánočních nákupech mluví třikrát víc než loni

St 16. prosince 2020 11:15 4 min

Za poslední tři měsíce se vánočního nakupování týkalo skoro 120 tisíc zmínek na českých sítích, vyplývá z analýzy Newton Media.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.