NielsenIQ: Pandemie přeje rozvoji privátních značek
Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji
než značkové výrobky.
Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji
než značkové výrobky.
David Satranský se bude věnovat produktovému rozvoji crossplatformních
měření.
Více než třetina Čechů nesleduje téměř vůbec žádné zprávy. Ukazuje
výzkum Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.
Největší počet zmínek v diskusích na sociálních sítích o očkování
proti covid-19 se objevil v loňském prosinci, ukazuje analýza
Newton Media.
Lego bylo v loňském roce nejsilnějším reklamním zadavatelem v segmentu
her a hraček.
Asociace komunikačních agentur vydala zprávu o stavu reklamy. Pandemický
rok 2020 přinesl na reklamní trh nejistotu, přesto ale celkové investice
neměly být nižší než v roce 2019. Letos se očekává jen
mírný růst.
Používání mobilních telefonů napříč populací loni zesílilo. Investice
do mobilní reklamy vzrostly v meziročním srovnání o 26 %.
Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni
zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv.
odložená sledovanost.
Lidé mají o očkování dostatek informací. Čerpají je hlavně z televize
a zpravodajských serverů.
Až 73 % marketérů bude letos raději spoléhat na stávající zákazníky,
než aby se pouštěli do rozvoje nových trhů, vyplývá z výzkumu
společnosti Gartner.