• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/15903/nakupovani_respirator_shutterstock

# Retail # Data

NielsenIQ: Pandemie přeje rozvoji privátních značek

Po 1. března 2021 07:20 3 min

Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji než značkové výrobky.

/media/15888/petr-matyastik

# Aktuality # Lidé # Data

NAD: Petr Matyáštík zastřeší TV měření i monitoring reklamy

Čt 25. února 2021 13:20 2 min

David Satranský se bude věnovat produktovému rozvoji crossplatformních měření.

/media/15780/tvstudio_shutterstock

# Data

NFNZ: Čechů, kteří nesledují žádné zprávy, je téměř 40 %

Út 16. února 2021 15:00 8 min

Více než třetina Čechů nesleduje téměř vůbec žádné zprávy. Ukazuje výzkum Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

/media/15776/covid-19_vakcinace_shutterstock

# Data

Analýza: Jak se o očkování proti covid-19 mluvilo na sítích?

Út 16. února 2021 11:05 6 min

Největší počet zmínek v diskusích na sociálních sítích o očkování proti covid-19 se objevil v loňském prosinci, ukazuje analýza Newton Media.

/media/13996/lego_shutterstock

# Aktuality # Reklama # Data

V segmentu her a hraček loni nejvíce inzerovalo Lego

Ne 14. února 2021 08:40 1 min

Lego bylo v loňském roce nejsilnějším reklamním zadavatelem v segmentu her a hraček.

/media/15736/investice-penize-shutterstock

# Reklama # Data

AKA: Reklamní investice loni neklesaly, trh se ale zvedá jen mírně

Čt 11. února 2021 16:55 4 min

Asociace komunikačních agentur vydala zprávu o stavu reklamy. Pandemický rok 2020 přinesl na reklamní trh nejistotu, přesto ale celkové investice neměly být nižší než v roce 2019. Letos se očekává jen mírný růst.

/media/9661/mobil_tablet_shutterstock

# Reklama # Data

Výdaje do mobilní reklamy loni meziročně vzrostly o 26 %

Po 8. února 2021 17:05 2 min

Používání mobilních telefonů napříč populací loni zesílilo. Investice do mobilní reklamy vzrostly v meziročním srovnání o 26 %.

/media/11998/tv-divaci

# TV & video # Data

Televizní sledovanost byla loni nejvyšší za 24 let měření

Ne 7. února 2021 09:00 2 min

Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv. odložená sledovanost.

/media/15283/covid-19_vakcinace

# Aktuality # Data

O očkování Češi čerpají informace především z televize

Pá 5. února 2021 12:45 3 min

Lidé mají o očkování dostatek informací. Čerpají je hlavně z televize a zpravodajských serverů.

/media/15644/marketing_strategy_shutterstock

# Data # Marketing

Marketéři budou letos opatrnější s expanzí i vývojem inovací

St 3. února 2021 11:30 2 min

Až 73 % marketérů bude letos raději spoléhat na stávající zákazníky, než aby se pouštěli do rozvoje nových trhů, vyplývá z výzkumu společnosti Gartner.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.