Češi oceňují reklamy, které odrážejí aktuální situaci
Přesvědčení, že reklamy by měly odrážet aktuální situaci způsobenou
pandemií, se na začátku letošního roku mírně zvýšilo, ukazuje nová
vlna výzkumu OMG Research.
Přesvědčení, že reklamy by měly odrážet aktuální situaci způsobenou
pandemií, se na začátku letošního roku mírně zvýšilo, ukazuje nová
vlna výzkumu OMG Research.
Až 68 % Čechů je připraveno vzdát se části komfortu ve prospěch
„zelenějších e-shopů“.
Méně než polovina dospělých důvěřuje reklamě na sociálních sítích.
Oceňují však její relevanci.
Průchod obchody se při nákupech zrychlil. Podle Tomáše Prouzy ze Svazu
obchodu a cestovního ruchu zhruba o 20 %.
Při vyhlašování dalších lockdownů se skoková návštěvnost e-shopů
již nekoná.
Četbu knih pandemie zásadním způsobem neovlivnila, ukazuje výzkum, který
si nechala zpracovat Národní knihovna ČR.
Většina firem očekává, že výdaje na obsahový marketing i přes pandemii
v příštích třech letech porostou.
O tom, které události se dostanou do zpráv a jak budou čtenářům a divákům podány, tak do velké míry rozhodují muži, píše Jitka
Adamčíková z Newton Media.
Nejvíce se na sociálních sítích o Clubhousu diskutovalo na začátku
února, od té doby počet zmínek o nové hlasové síti klesá, ukazuje
analýza Newton Media.
Zhruba 40 % české internetové populace věří fámám a konspiracím
o pandemii koronaviru. Vyplývá to z průzkumu STEM.