• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/16812/kinder_shutterstock

# Marketing # Data

Případová studie: Lekce od Kinder, jak udělat dobrý obal

Po 17. května 2021 10:15 5 min

Příkladem značky, které se daří přetáhnout zákazníky na poslední chvíli, je Kinder, zjistili výzkumníci Behavio.

/media/11068/vyzkum_grafy

# Data

Výzkumný trh překročil v obratu loni tři miliardy korun

Čt 6. května 2021 14:30 2 min

I přes počáteční obavy z dopadu koronavirové krize se výrazný pokles v celkovém obratu výzkumných agentur nekonal.

/media/16536/csr_shutterstock

# Marketing # Data

CSR firem je důležité při nákupu pro více než polovinu Čechů

St 28. dubna 2021 07:30 5 min

Společenská odpovědnost firem hraje v nákupním rozhodování českých spotřebitelů čím dál větší roli. Důležitá je pro 53 % z nich.

/media/16497/videostream_shutterstock

# Online # Data

Video: Roste únava z předplatného i citlivost na zvýšení ceny

So 24. dubna 2021 08:45 3 min

Během posledních let proběhl boom streamovacích služeb. Pro výběr je cena nejdůležitějším kritériem.

/media/8522/ekologie_shutterstock

# Marketing # Data # Udržitelnost

Češi preferují udržitelnost při nákupech stále více

Pá 23. dubna 2021 07:30 8 min

Udržitelný rozměr nakupování nabývá u českých spotřebitelů na důležitosti, ukazuje průzkum společnosti EY.

/media/16486/cteni-novin

# Tisk # Data

Čtenost elektronických novin v Německu roste, oslovuje mladé

Čt 22. dubna 2021 12:10 2 min

Mladá německá populace do 30 let upřednostňuje čtení elektronických novin nad papírovým vydáním. Díky tomu zůstává dosah novin v mladé populaci vysoký.

/media/16017/unilever_dove_bdu-1

# Marketing # Data

Polovina spotřebitelů hodnotí aktivismus značek pozitivně

Pá 9. dubna 2021 07:30 3 min

Proč se značky vymezují vůči společenským tématům? Co jim to přináší? Podle výzkumu to kladně ocení polovina spotřebitelů, negativně jen 17 %.

/media/13418/graf_pracovni-podklady

# Data

Nizozemí jako první země spustí crossmediální měření

St 31. března 2021 11:00 3 min

Nizozemí se stane první zemí, která začne měřit kombinovaný dosah různých médií. Budou se na něm podílet agentury Kantar a Ipsos.

/media/7575/tisk_cr

# Data

NFNZ: Polovina Čechů nemá přehled o vlastnictví médií

Po 29. března 2021 14:00 2 min

Většina české internetové populace si uvědomuje, že forma vlastnictví médií může mít dopad na jejich nezávislost. Polovina populace ale nemá téměř žádný přehled o vlastnictví médií, ukazuje výzkum pro NFNZ.

/media/13061/covid_19_shutterstock

# Data

Nejpopulárnější mýty o covid-19 v českých médiích

So 27. března 2021 08:45 4 min

Nejčastěji se objevující mýty v tradičních i sociálních médiích shrnula analýza spolčenosti Newton Media.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.