Obchodní týmy Nielsen Admosphere v ČR a SR řídí Zámečník
Marek Zámečník se stává commercial directorem pro Česko a Slovensko ve
výzkumné agentuře Nielsen Admosphere.
Marek Zámečník se stává commercial directorem pro Česko a Slovensko ve
výzkumné agentuře Nielsen Admosphere.
Jak uvést nový výrobek na trh s využitím dat, ukazuje případová studie
Bohemia Zlehka od Behavio Labs.
Rozšířená realita při nakupování hraje čím dál větší roli.
Zkušenost s ní pozitivně ovlivňuje nákupní rozhodování.
O nákupu tabletu v příštích 12 měsících uvažuje jen 6 % Čechů.
Největší zájem mají trvale o notebooky.
Z globálních značek zaznamenaly největší penetraci dezinfekční a čisticí prostředky Dettol. Nejsilnější FMCG značkou zůstává Coca-Cola.
Až 71 % spotřebitelů nevěří, že značky doručí to, co slibují ve
svých aktivitách CSR. Nadchází věk spotřebitelského cynismu.
Výzkum životního stylu MML zaznamenal v posledním období na českém trhu
růst návštěvnosti internetových serverů s koncovkou .com.
Česká asociace esportu vydala každoroční analýzu trhu, která mapuje
největší esportové soutěže českých organizátorů.
Mezi opravdu unikátní značky patří na českém trhu Lidl, Air Bank, Dm
drogerie markt či Ikea.
Počet lidí, kteří se setkali s dezinformacemi a fake news, podle výzkumu
pro NFNZ roste.