• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/17162/marek-zamecnik

# Aktuality # Lidé # Data

Obchodní týmy Nielsen Admosphere v ČR a SR řídí Zámečník

Čt 10. června 2021 14:55 2 min

Marek Zámečník se stává commercial directorem pro Česko a Slovensko ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere.

/media/17119/chips_shutterstock

# Marketing # Data

Případová studie Bohemia Zlehka: Jak uvést nový produkt?

St 9. června 2021 10:40 6 min

Jak uvést nový výrobek na trh s využitím dat, ukazuje případová studie Bohemia Zlehka od Behavio Labs.

/media/17069/thenorthfacegucci

# Retail # Data

Role AR v nakupování v příštích pěti letech naroste

St 9. června 2021 07:40 3 min

Rozšířená realita při nakupování hraje čím dál větší roli. Zkušenost s ní pozitivně ovlivňuje nákupní rozhodování.

/media/5097/tablet

# Aktuality # Online # Data

Zájem Čechů o tablety v posledních letech klesá

Po 7. června 2021 07:25 2 min

O nákupu tabletu v příštích 12 měsících uvažuje jen 6 % Čechů. Největší zájem mají trvale o notebooky.

/media/2816/bigbrands

# Marketing # Data

Výzkum: Jak si vedly značky během pandemického roku?

Pá 4. června 2021 14:00 3 min

Z globálních značek zaznamenaly největší penetraci dezinfekční a čisticí prostředky Dettol. Nejsilnější FMCG značkou zůstává Coca-Cola.

/media/16990/brand_shutterstock

# Marketing # Data

Většina spotřebitelů je unavená z planých slibů značek

Po 31. května 2021 07:35 3 min

Až 71 % spotřebitelů nevěří, že značky doručí to, co slibují ve svých aktivitách CSR. Nadchází věk spotřebitelského cynismu.

/media/8073/facebook_google

# Online # Data

MML: Facebook, Google i YouTube zvýšily návštěvnost

Po 24. května 2021 07:45 2 min

Výzkum životního stylu MML zaznamenal v posledním období na českém trhu růst návštěvnosti internetových serverů s koncovkou .com.

/media/13207/esport_shutterstock

# Online # Data

Sledovanost esportu v Česku vzrostla dvojnásobně

Pá 21. května 2021 07:30 2 min

Česká asociace esportu vydala každoroční analýzu trhu, která mapuje největší esportové soutěže českých organizátorů.

/media/15543/shutterstock_ikea_brno

# Marketing # Data

Unikátnost se značkám vyplácí. Kterým se to v Česku daří?

St 19. května 2021 07:30 3 min

Mezi opravdu unikátní značky patří na českém trhu Lidl, Air Bank, Dm drogerie markt či Ikea.

/media/11292/fakenews_shutterstock

# Data

Výzkum: S fake news se už setkalo 66 % české online populace

Po 17. května 2021 14:20 4 min

Počet lidí, kteří se setkali s dezinformacemi a fake news, podle výzkumu pro NFNZ roste.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.