Velká většina firem stále nemá strategii pro generaci Z
Hlas nastupující generace Z stále sílí, většina firem na to však zatím
není připravena.
Hlas nastupující generace Z stále sílí, většina firem na to však zatím
není připravena.
I když na špici sociálních sítí se v České republice stále drží
dvojice YouTube a Facebook, z pohledu růstu začíná být zajímavý
i TikTok a Snapchat.
Česká veřejnost důvěřuje na poli mediálního zpravodajství nejvíce
rádiím, ukazuje letošní vlna průzkumu od AMI Digital.
# Online # TV & video # Data # Audio
Nárůst důvěry ve zpravodajská média, ale také vyšší ekonomické tlaky
na mediální provozovatele přinesla pandemie covid-19, uvádí se v novém
vydání studie Digital News Report.
Nejhodnotnější značkou je Amazon, do pětice nejsilnějších poprvé
pronikl Tencent, ukazuje nový žebříček nejhodnotnějších světových
značek BrandZ.
Pod vlivem pandemické situace se podoba českého retailu proměňuje. Roste
podíl privátních značek i akčních nákupů. Svou pozici posilují
diskonty.
Ochota platit za zpravodajství na internetu se v české populaci mírně
zvyšuje, ukázal výzkum agentury Nielsen Admosphere.
# Aktuality # TV & video # Data
Podle nového projektu Atmedia Index, který hodnotí televizní stanice na
základě kvalitativních parametrů, se mezi TOP tři zařadily ČT:D, National
Geographic a Prima Zoom.
Téměř třetinový meziroční nárůst investic do reklamního prostoru
v médiích registruje monitoring za letošní květen.
U poloviny českých firem nedošlo během pandemie ke změnám
v marketingových investicích, téměř třetina přistoupila dokonce
k jejich snížení.