• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/12741/genz_nuda_shutterstock

# Marketing # Data

Velká většina firem stále nemá strategii pro generaci Z

Út 29. června 2021 07:25 4 min

Hlas nastupující generace Z stále sílí, většina firem na to však zatím není připravena.

/media/17334/snapchattiktok_shutterstock

# Online # Data

V Česku nejdynamičtěji roste TikTok, vrací se i Snapchat

Po 28. června 2021 13:15 3 min

I když na špici sociálních sítí se v České republice stále drží dvojice YouTube a Facebook, z pohledu růstu začíná být zajímavý i TikTok a Snapchat.

/media/11333/udalosti

# Aktuality # Data

AMI Digital: Češi z médií nejvíc důvěřují ČT, Seznamu a ČRo

Po 28. června 2021 12:25 2 min

Česká veřejnost důvěřuje na poli mediálního zpravodajství nejvíce rádiím, ukazuje letošní vlna průzkumu od AMI Digital.

/media/11425/novinari_tk

# Online # TV & video # Data # Audio

Digital News Report: Češi získávají zprávy z internetu a TV, věří ČT a ČRo

St 23. června 2021 09:20 5 min

Nárůst důvěry ve zpravodajská média, ale také vyšší ekonomické tlaky na mediální provozovatele přinesla pandemie covid-19, uvádí se v novém vydání studie Digital News Report.

/media/17281/amazon-apple-google

# Data

BrandZ: Nejhodnotnější zůstává Amazon, rostou čínské značky

Út 22. června 2021 16:45 2 min

Nejhodnotnější značkou je Amazon, do pětice nejsilnějších poprvé pronikl Tencent, ukazuje nový žebříček nejhodnotnějších světových značek BrandZ.

/media/13829/shutterstock_supermarket_košík

# Data # Retail

Privátní značky tvoří čtvrtinu trhu, pozici posilují diskonty

Út 22. června 2021 07:30 4 min

Pod vlivem pandemické situace se podoba českého retailu proměňuje. Roste podíl privátních značek i akčních nákupů. Svou pozici posilují diskonty.

/media/17250/zpravy-noviny-shuttesrtock

# Online # Data

Výzkum: Za zpravodajství na webu loni zaplatilo 7 % Čechů

Po 21. června 2021 07:25 4 min

Ochota platit za zpravodajství na internetu se v české populaci mírně zvyšuje, ukázal výzkum agentury Nielsen Admosphere.

/media/17242/atmedia-index_slidet

# Aktuality # TV & video # Data

Atmedia Index: Nejlépe hodnocené jsou ČT:D, NG a Prima Zoom

Pá 18. června 2021 10:45 3 min

Podle nového projektu Atmedia Index, který hodnotí televizní stanice na základě kvalitativních parametrů, se mezi TOP tři zařadily ČT:D, National Geographic a Prima Zoom.

/media/17238/graf_shutterstock

# Reklama # Data

Reklamní investice v médiích v květnu výrazně vzrostly

Pá 18. června 2021 10:35 2 min

Téměř třetinový meziroční nárůst investic do reklamního prostoru v médiích registruje monitoring za letošní květen.

/media/15736/investice-penize-shutterstock

# Marketing # Data

Téměř třetina českých firem investice do marketingu snížila

Čt 17. června 2021 10:40 2 min

U poloviny českých firem nedošlo během pandemie ke změnám v marketingových investicích, téměř třetina přistoupila dokonce k jejich snížení.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.