• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/8946/luxus_shutterstock

# Marketing # Data

Luxusní segment pomalu ožívá, vývoj roku je ale nejistý

Pá 13. srpna 2021 07:35 3 min

Výhled luxusního segmentu na letošní rok zůstává nejistý. Obrat se může pohybovat mezi 250 až 295 miliardy eur.

/media/17780/tv-vyzkum_shutterstock

# TV & video # Data

Nabídky do tendru ATO zaslaly Nielsen Admosphere a Kantar

Po 9. srpna 2021 11:00 3 min

Asociace televizních agentur plánuje posunout měření sledovanosti televize a videa na vyšší úroveň. Novinkou pro období 2023–2027 by mělo být crossmediální měření. Nabídky do tendru zaslaly dvě výzkumné agentury.

/media/17639/shutterstock_výdejní_boxy_wedo_zásilkovna

# Data # Retail

Výzkum: Češi mají stále větší zájem o dodání na výdejní místa

So 31. července 2021 07:30 3 min

I když nejoblíbenějším místem doručení zůstává domov, zvyšuje se zájem o vyzvedávání na některém z různých typů výdejních míst. Trendem jsou především výdejní boxy.

/media/3250/milka

# Marketing # Data

Případová studie Milka: Místo loajality budujte symboly značky

Pá 30. července 2021 12:30 6 min

Zákazníci budou vždy pendlovat a sebelepší marketingová strategie je nedokáže přesvědčit, aby zůstali věrní jedné značce, ukazuje případová studie Behavio Labs.

/media/17650/ministr-i_graf_2-002

# Online # Data

Analýza: Nejkritizovanější z ministrů zdravotnictví byl Arenberger

Pá 30. července 2021 07:30 4 min

Nejvíce kritiky z posledních ministrů zdravotnictví schytal Petr Arenberger, ukazuje analýza Newton Media, která sledovala mediální publicitu jednotlivých ministrů zdravotnictví a názory uživatelů sociálních médií.

/media/17575/shutterstock_barvy

# Data # Retail

Návrat do kamenných obchodů po covidu je ovlivněn věkem

So 24. července 2021 07:30 2 min

Podle výzkumu společnosti Forrester hraje věk spotřebitelů zásadní roli při rozhodování, zda se zákazník vrátí zpátky do kamenných obchodů, nebo dá přednost online nakupování.

/media/17578/datart_reklama

# Data # Reklama

Nová kreativa zlepšila vnímání značky Datart

Čt 22. července 2021 15:10 4 min

Delší práce na nové kreativě se Datartu vyplatily, celkem 42 % respondentů nyní uvádí, že zaznamenání nových reklam zlepšilo postoj ke značce.

/media/7610/graf_shuttesrtock

# Reklama # Data

Reklamní investice v médiích v prvním pololetí 2021 rostly

St 21. července 2021 15:15 1 min

První pololetí 2021 přineslo podle monitoringu českým médiím z prodeje reklamy víc peněz než první pololetí loňského roku.

/media/17547/tv-multi-video-obrazovka

# TV & video # Data

Lineární TV se přesouvá k digitální, roste streaming

St 21. července 2021 07:25 3 min

Hlavní zápas se podle prognózy agentury Nielsen povede především o celkový čas, který domácnosti sledováním televizní obrazovky tráví.

/media/17468/margot-reklama

# Reklama # Data

Z Karibiku do Česka. Test nové reklamy značky Margot

Čt 15. července 2021 11:30 7 min

Značka Margot opustila před rokem palmy a svůj reklamní spot odehrála v prostředí české vesnice. Jak na tuto změnu reagovali diváci, ukazuje případová studie od výzkumné agentury Behavio.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.