Luxusní segment pomalu ožívá, vývoj roku je ale nejistý
Výhled luxusního segmentu na letošní rok zůstává nejistý. Obrat se
může pohybovat mezi 250 až 295 miliardy eur.
Výhled luxusního segmentu na letošní rok zůstává nejistý. Obrat se
může pohybovat mezi 250 až 295 miliardy eur.
Asociace televizních agentur plánuje posunout měření sledovanosti televize
a videa na vyšší úroveň. Novinkou pro období 2023–2027 by mělo být
crossmediální měření. Nabídky do tendru zaslaly dvě výzkumné agentury.
I když nejoblíbenějším místem doručení zůstává domov, zvyšuje se
zájem o vyzvedávání na některém z různých typů výdejních míst.
Trendem jsou především výdejní boxy.
Zákazníci budou vždy pendlovat a sebelepší marketingová strategie je
nedokáže přesvědčit, aby zůstali věrní jedné značce, ukazuje
případová studie Behavio Labs.
Nejvíce kritiky z posledních ministrů zdravotnictví schytal Petr
Arenberger, ukazuje analýza Newton Media, která sledovala mediální publicitu
jednotlivých ministrů zdravotnictví a názory uživatelů
sociálních médií.
Podle výzkumu společnosti Forrester hraje věk spotřebitelů zásadní roli
při rozhodování, zda se zákazník vrátí zpátky do kamenných obchodů,
nebo dá přednost online nakupování.
Delší práce na nové kreativě se Datartu vyplatily, celkem 42 %
respondentů nyní uvádí, že zaznamenání nových reklam zlepšilo postoj ke
značce.
První pololetí 2021 přineslo podle monitoringu českým médiím z prodeje
reklamy víc peněz než první pololetí loňského roku.
Hlavní zápas se podle prognózy agentury Nielsen povede především
o celkový čas, který domácnosti sledováním televizní obrazovky tráví.
Značka Margot opustila před rokem palmy a svůj reklamní spot odehrála
v prostředí české vesnice. Jak na tuto změnu reagovali diváci, ukazuje
případová studie od výzkumné agentury Behavio.