• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Online # Data

Češi tráví s online médii již více času než s tradičními

Po 13. února 2017 10:45 3 min

Stále více činností Čechů je přenášeno do online prostoru, ukazuje studie Connected Life.

# Reklama # Data

Přesycenost Čechů televizní reklamou roste

Pá 10. února 2017 14:00 3 min

Češi jsou stále více přesyceni reklamou na komerčních TV, ukazuje studie Češi a reklama.

# Data

Média jsou podle názoru Čechů manipulativní

Po 6. února 2017 11:45 2 min

Osm z deseti Čechů zastává názor, že je potřeba s manipulací bojovat, ukazuje výzkum ppm factum.

# Online # Audio # TV & video # Data

Jak se mění poměr času u TV, rádia a internetu?

Po 30. ledna 2017 11:05 1 min

Nejvíce času z trojice uvedených mediatypů věnujeme televizi, roste ale multiscreening.

# Marketing # Data

Růst luxusu zpomalil, táhnou spíše zážitky

Pá 27. ledna 2017 08:13 2 min

Pomalý růst luxusního segmentu se stává normou. Strategie značek je pro úspěch klíčová.

# Online # Data

Stem/Mark: Youtubery znají tři čtvrtiny online populace

Út 24. ledna 2017 17:10 3 min

Alespoň jednoho youtubera sleduje pětina internetové populace, ukazuje výzkum Stem/Mark.

# Tisk # Data

Analýza: Evropská média jsou z Trumpa rozpačitá

Po 23. ledna 2017 11:55 6 min

Evropský tisk je rozpačitý z nástupu nového amerického prezidenta, ukazuje analýza.

# Aktuality # TV & video # Data

MEC: Generace Y opouští TV méně než na Západě

Po 23. ledna 2017 07:00 2 min

Generace Y, anglicky označovaná také jako millenials, tráví sledováním televize méně času. V meziročním srovnání došlo ve všech středoevropských zemích k několikaprocentnímu poklesu průměrné denní doby sledování televize u této cílové skupiny. Podle analýzy MEC je pokles sledování televize korelován se zvyšující se nabídkou služeb placeného videoobsahu. Průměrná denní doba sledování televize u lidí Generace Y (mladí lidé ve věku 13-29 let) poklesla v různých zemích střední a východní Evropy o 3 až 13 procent. Podobný pokles byl i mezi těmi, kteří uvedli, že se na televizi dívají každý den. Data za Českou republiku vykazují 3% pokles průměrné denní sledovanosti. Z celého regionu jde o pokles nejnižší. Generace Y v ČR tráví denním sledováním televize 101 minut (1 hodinu a 41 minut). Průměrná doba sledovanosti TV ve střední a východní Evropě, 13-29 let Jiná je situace v některých zemích západní Evropy. Ve Švédsku klesla průměrná denní sledovanost u Generace Y o 17 % (na 64 minut denně), v Norsku a Nizozemí o 14 %. V těchto zemích tradiční televize čelí silné konkurenci ze strany služeb placeného videoobsahu. Pokles v popularitě tradiční televize není tak významný v těch zemích západní Evropy, kde jsou služby placeného videoobsahu méně úspěšné. Francie a Německo jsou pod průměrem západní Evropy v množství předplatitelů placeného videoobsahu mezi uživateli internetu. Průměrná doba sledovanosti TV v západní Evropě, 13-29 let "Zdá se, že služby placeného videoobsahu jsou zatím největším konkurentem, kterému kdy tradiční televize čelila. U mladé generace může dojít ke změně způsobu, jakým budou televizi sledovat. Mladí lidé zároveň nevnímají bariéry, které starší generace vůči placenému videoobsahu mohou mít,” říká Anna Lubowska, regionální CEO v MEC. -mav-  

# Data

Kina navštívilo 15,6 mil. lidí, nejvíc od roku 1993

Čt 19. ledna 2017 16:30 2 min

Nejnavštěvovanějším filmem loňského roku se stala pohádka Anděl Páně 2.

# Aktuality # Data

Společnost Data Collect se stala novým členem SIMAR

Čt 19. ledna 2017 11:21 1 min

Společnost Data Collect se stala novým členem Sdružení pro výzkumu trhu a veřejného mínění SIMAR. „SIMAR dlouhodobě respektujeme jako reprezentanta českého výzkumného oboru. Naším vstupem do SIMAR se chceme aktivně zapojit do tuzemského výzkumného dění a být u tvorby nových profesních standardů,“ říká ke vstupu Radek Domanský, ředitel společnosti Data Collect. Data Collect, jež na trhu působí od roku 2005, se zaměřuje na internetový a telefonický sběr dat pro výzkum trhu, provozuje online panely v České republice a na Slovensku a vyvíjí vlastní technologická řešení pro výzkum trhu. Členskými agenturami jsou kromě nově příchozího člena také Confess Research, GfK Czech, Ipsos, Kantar, Median, Nielsen Admosphere, NMS Market Research, Opinion Window, Stem/Mark. -stk-

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.