Výzkum TGI je v Česku 20 let, prochází změnami
Přemysl Čech a Geoff Wicken přivedli před 20 lety na český trh výzkum
spotřebního chování TGI.
Přemysl Čech a Geoff Wicken přivedli před 20 lety na český trh výzkum
spotřebního chování TGI.
Celkový obrat výzkumných agentur na českém trhu loni překonal
2,6 mld. korun.
Při příležitosti 20. výročí projektu MML – TGI v České republice Median připravil prezentaci nejnovějších možností tohoto projektu. Geoff Wicken, ředitel TGI International, na této akci představí vývoj TGI na mezinárodní úrovni. Projekt TGI se za svých necelých 50 let existence rozšířil do téměř celého světa, přináší možnost mezinárodního srovnání v oblasti marketingu, spotřeby a životního stylu. Median představí novinky a trendy ve vývoji. -mav-
Data o mediálním chování ukazují, jak výběr mediatypů ovlivňuje
sociodemografie.
Podstatné místo ve firemním TV zpravodajství má i selfpromotion
jednotlivých stanic.
Zdroj online zpráv je stále méně důležitý, jeho význam slábne při
jejich konzumaci přes sociální sítě.
# Online # Audio # TV & video # Data
Jak se liší mediální chování generace mileniálů od střední generace,
ukazuje následující zjištění.
Trendem letošního roku v marketingu mají být youtubeři a živé
mobilní video.
Za loňský rok byla reklama blokována na 615 mil. přístrojů, přes
polovinu tvoří mobilní zařízení.
Čistý objem trhu reklamy v místě prodeje v roce 2015 dosáhl hranice
6,7 miliard Kč.