• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Data

Výzkum TGI je v Česku 20 let, prochází změnami

St 29. března 2017 14:15 10 min

Přemysl Čech a Geoff Wicken přivedli před 20 lety na český trh výzkum spotřebního chování TGI.

# Data

Výzkumný trh vzrostl o 7 %, roste zájem o sociální média

Po 27. března 2017 09:35 3 min

Celkový obrat výzkumných agentur na českém trhu loni překonal 2,6 mld. korun.

# Aktuality # Data

Median pořádá setkání k 20. výročí MML-TGI

Čt 23. března 2017 17:31 1 min

Při příležitosti 20. výročí projektu MML – TGI v České republice Median připravil prezentaci nejnovějších možností tohoto projektu. Geoff Wicken, ředitel TGI International, na této akci představí vývoj TGI na mezinárodní úrovni. Projekt TGI se za svých necelých 50 let existence rozšířil do téměř celého světa, přináší možnost mezinárodního srovnání v oblasti marketingu, spotřeby a životního stylu. Median představí novinky a trendy ve vývoji. -mav-

# Data

Elita čerpá informace ze všech mediatypů

Po 20. března 2017 10:47 2 min

Data o mediálním chování ukazují, jak výběr mediatypů ovlivňuje sociodemografie.

# Data # TV & video

TV zpravodajství se z firem nejčastěji věnovalo OKD

Čt 23. února 2017 12:30 2 min

Podstatné místo ve firemním TV zpravodajství má i selfpromotion jednotlivých stanic.

# Data

Mladí u víc než poloviny online zpráv neregistrují zdroj

St 22. února 2017 11:15 3 min

Zdroj online zpráv je stále méně důležitý, jeho význam slábne při jejich konzumaci přes sociální sítě.

# Online # Audio # TV & video # Data

Mileniálové věnují 25 % času prohlížení webu

St 22. února 2017 08:35 2 min

Jak se liší mediální chování generace mileniálů od střední generace, ukazuje následující zjištění.

# Marketing # Data

Růst rozpočtu letos předpokládá 86 % marketérů

Pá 17. února 2017 11:11 4 min

Trendem letošního roku v marketingu mají být youtubeři a živé mobilní video.

# Reklama # Data

Blokování reklamy roste zejména na mobilech

Pá 17. února 2017 07:30 2 min

Za loňský rok byla reklama blokována na 615 mil. přístrojů, přes polovinu tvoří mobilní zařízení.

# Data

Trh reklamy v místě prodeje kontinuálně roste

Čt 16. února 2017 08:00 3 min

Čistý objem trhu reklamy v místě prodeje v roce 2015 dosáhl hranice 6,7 miliard Kč.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.