Analýza: Publicitu prezidentských kandidátů rozvířil Topolánek
Společnost Newton Media analyzovala vývoj mediální publicity prezidentských
kandidátů.
Společnost Newton Media analyzovala vývoj mediální publicity prezidentských
kandidátů.
# Aktuality # Data # Marketing
Papírové letáky čte 61 % domácností, nakupuje podle nich ale jen 30 %,
vyplývá ze studie GfK.
Stále více se mluví o inovaci mediálních výzkumů do digitálního
světa, zaznělo na konferenci agentury Median.
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere zjišťovala zájem o placené video na
českém trhu.
Češi jsou z českých značek nejvíce hrdí na Čedok, České dráhy a Bohemia Sekt.
Podle průzkumu aplikace SmartEmailing má přípravy na GDPR hotové jen
4 % firem.
Pokles důvěry k médiím se zatím nepodařilo zastavit, nová data
nepotvrzují jarní výsledky.
Až 79 % mladých ve věku 16 až 22 let dá při rozhodování o novém
produktu na recenze.
Podle společnosti Deloitte by objem sdílené ekonomiky v ČR mohl dosáhnout
1,19 % HDP.
Nejsilněji jako jako české nahlíženy značky Kofola, Čedok a Česká
pojišťovna.