Burda má novou strukturu obchodního oddělení

Po 13. února 2017 13:33 1 min Sdílet

# Aktuality # Tisk # Lidé

Obchodní oddělení společnosti Burda Praha má po nástupu Anamy Pónya do jeho čela novou strukturu. Zástupcem ředitelky spojeného kreativního a obchodního oddělení pro masový segment se stal Jakub Valouch, zástupcem pro kreativní oddělení je Kateřina Hýlová. Nové vedení spojeného obchodního a kreativního oddělení počítá i se zástupcem pro lifestylové tituly. Tato pozice není v tuto chvíli obsazena.

Pod oba zástupce spadají jednotlivé manažerky (Andrea Nassir, Monika Tobolková, Kateřina Čásenská a Radana Nouzáková) a pod ně obchodníci.

Více o novém obchodním oddělení Burdy Praha můžete číst v rozhovoru zde.

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.