Autor textu Martina Vojtěchovská
Společnost Atoz Marketing Services vyhlásí ve čtvrtek 10. listopadu výsledky ankety programu Důvěryhodné značky. Na základě hlasování českých spotřebitelů budou na slavnostním galavečeru, který se koná v historických prostorách Pražské křižovatky – kostela sv. Anny, oceněny značky, jimž Češi na tuzemském trhu nejvíce důvěřují.
Spotřebitelé hodnotili nejdůvěryhodnější značky na trhu v 60 kategoriích napříč FMCG a OTC, službami, spotřebním zbožím atd., objeví se tak výsledky kategorií, jako jsou například banky, pojišťovny, automobily, cestovní kanceláře apod.
Důvěryhodné značky jsou marketingovým programem, který jako jediný u nás monitoruje a oceňuje značky na základě spotřebitelské důvěry. Do ankety vedené agenturou Stem/Mark se zapojilo 4000 respondentů.

-mav-
Autor textu Martina Vojtěchovská