Generali uvádí nový komunikační koncept „Tady a teď"
Skupina Generali prezentuje v rámci celosvětové kampaně svou novou
komunikační vizi.
Skupina Generali prezentuje v rámci celosvětové kampaně svou novou
komunikační vizi.
Streamovací služba Passionflix začala u vybraných filmových titulů
zobrazovat lokalizované texty v češtině. Změna se týká jak názvů
filmů, tak také jejich anotací, které jsou přeloženy do přirozené a stylisticky odpovídající češtiny.
Globální fintech Revolut navazuje spolupráci s Antenna Group, ta zajistí
jeho PR aktivity v České republice a na Slovensku.
# Aktuality # TV & video # Udržitelnost
V roce 2024 získalo 60 % hlavních pořadů TV Nova mezinárodní
certifikaci BAFTA albert, která hodnotí ekologický dopad audiovizuální
produkce. Letos chce jejich podíl navýšit na 70 % a rozšířit své
aktivity i na celý dodavatelský řetězec.
Seriál Kamarádi dosáhl nejvyšší sledovanosti v úterý po 20:00
v divácké skupině starší 15 let. Nejsledovanějším pořadem dne se stal
hokejový zápas Čechů s Američany.
Niceboy spouští kampaň „Tvůj styl, tvůj domov”, v níž zdůrazňuje,
že i stylový design může být dostupný pro každého.
Kampaní s názvem „Podpořte svou imunitu s chutí” komunikuje Mattoni
svou funkční minerální vodu Imuno.
Společnost Tivio Studio chystá rozšíření svých aktivit o televizní
kanál. Podle vyjádření zakladatele a generálního ředitele firmy Ladislava
Navrátila má být projekt určeny pro zahraniční trhy.
Kyberšikana je problémem, který se dotýká už většiny českých dětí a mladistvých ve věku 11–21 let. Vyplývá to z výzkumu, který si zadal
operátor T-Mobile.
Erotický kanál Playboy TV už není součástí nabídky internetové televize
SledováníTV. Stanice zmizela z placeného balíčku Extra a není
k dispozici ani samostatně.