Albert startuje Míčobraní, nabízí se slevou různé míče
V nové sběratelské kampani se Albert zaměřuje na míčové hry, za
nasbírané body nabídne za zvýhodněné ceny různé druhy míčů.
V nové sběratelské kampani se Albert zaměřuje na míčové hry, za
nasbírané body nabídne za zvýhodněné ceny různé druhy míčů.
Pětiletý kontrakt na vysílání fotbalové Ligy mistryň získala pro svou
platformu Disney+ společnost The Walt Disney Company.
Cenu Marketér roku, kterou každoročně vyhlašuje Česká marketingová
společnost, získal Robert Chmelař.
Zpravodajský portál Deník N rozšířil nabídku svých podcastů. Zaměřuje
se na politiku a vycházet bude každý čtvrtek.
Večerníček se na obrazovkách objevuje už od roku 1965, kdy s jeho
vysíláním začala tehdejší Československá televize.
V kategorii sýrů patří k největším reklamním zadavatelům značka
Lučina, ukazují data monitoringu reklamy Ad Intel.
Čtvrtfinálový zápas na hokejovém mistrovství mezi Českem a Švédskem
sledovalo 1,66 mil. diváků starších 15 let. Byl to jednoznačně
nejlepší výsledek celého dne. Zároveň šlo o nejsledovanější přímý
přenos z letošního MS.
Rádio Spin rozšiřuje své pokrytí v FM pásmu a plánuje vstup do dalších
regionů.
Do vedení světové oborové organizace Global Alliance for Public Relations
and Communication Management se dostal Pavel Vlček, předseda ASCOPA.
Obsahové vydavatelství NWCMRS se osamostatňuje od agenturní skupiny katz83.
Vedení se z pozice CEO ujímá David Kursa.