# Aktuality # Reklama # TV & video
Výročí Večerníčka doprovází kampaň „Naše dětství pod čepicí“
Celá kampaň vznikla interně v oddělení Marketingu České televize,
taneční scéna se natáčela přímo u budovy České televize.
# Aktuality # Reklama # TV & video
Celá kampaň vznikla interně v oddělení Marketingu České televize,
taneční scéna se natáčela přímo u budovy České televize.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 v divácké skupině
starší 15 let a zároveň pořadem dne se stal další díl seriálu
Specialisté. Následovala repríza seriálu Případy 1. oddělení, která
zároveň dosáhla nejvyšší sledovanosti ve skupině 15–54.
Sportovní kanál České televize se v době hokejového šampionátu stal
třetí nejsledovanější televizí v zemi. Hokej tradičně diváky táhl,
ale loňský zlatý šampionát nepřekonal.
Lidl spouští mezinárodní kampaň „Find Your Move“ na podporu své
sportovní privátní značky Crivit.
# Aktuality # Marketing # Retail # Lidé
Na pozici country manažera společnosti iStyle na českém trhu nastupuje
Tomáš Břečka. Nahrazuje Víta Golucha.
Ve spolupráci s Hitrádiem startuje Shell roadshow, na níž představí svou
nabídku Shell Café.
Službu Allegro Smart! využívá v Česku a na Slovensku 900 tisíc
zákazníků, oznámila firma s výsledky za první čtvrtletí 2025.
Ambasadorkou značky Sencor se stala Sierra Holanová, vítězka kulinářské
reality show Hell’s Kitchen.
Jubilejní 20. ročník soutěže Česká cena za PR – Lemur zveřejňuje
svůj shortlist, je na něm 115 finalistů.
Nová kampaň značky Alpro, jejíž tváří je opět Ben Cristovao, chce
ukázat, že rostlinné alternativy mohou oslovit každého.