KFC kampaní podpoří spojení smažáku a Zinger řízku
KFC uvádí novinku s názvem Cheezy Crunch Zinger, jež spojuje smažený sýr
s kuřecím řízkem. Komunikovat ji bude kampaní.
KFC uvádí novinku s názvem Cheezy Crunch Zinger, jež spojuje smažený sýr
s kuřecím řízkem. Komunikovat ji bude kampaní.
Narozeninový pořad Hodně štěstí se stal v sobotu po 20:00 těsnou
jedničkou večera v divácké skupině 15+. S malým odstupem následovaly
Zázraky přírody. V 15–54 byl náskok Hodně štěstí výraznější.
Cans se chystá vstoupit na britský trh, letos plánuje několik produktových
novinek.
Po exkluzivním uvedení stanice na platformě Rakuten TV nyní přidává
i bezplatný přístup přes službu Plex, což českým divákům umožňuje
sledovat vysílání ve vysokém rozlišení bez poplatků.
Dokumentární kanál Love Nature představil 5. února své nové logo. Tato
změna je součástí širší strategie značky zaměřené na poskytování
vysoce kvalitního obsahu o přírodě a divoké zvěři.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 se v divácké
skupině 15+ stala talk show Všechnopárty. Poté následoval seriál Děcko.
V 15–54 zůstává nejsledovanější Harry Potter.
Moneta startuje kampaň na Expres půjčku, jež nyní nabízí zvýhodněnou
úrokovou sazbu nižší až o jednu třetinu.
Uživatelé Magenta TV zaznamenali výraznou změnu v pořadí kanálů.
Stanice Strike TV zaměřená převážně na humorná videa ve formě skryté
kamery byla přesunuta z původní pozice 80 na předvolbu 211.
V segmentu her a hraček byla v minulém roce největším inzerentem značka
Lego.
Partnerství se dotkne všech týmů českého hokeje. Firma uvedla, že chce
přispět k budování pevné základny pro budoucí generace hráčů
i fanoušků.