Innogy v kampani sází na jistotu klesajících cen
Innogy spouští novou jarní kampaň, která láká nové zákazníky na pokles
cen energií a odměnu za přechod.
Innogy spouští novou jarní kampaň, která láká nové zákazníky na pokles
cen energií a odměnu za přechod.
Soutěž ADC Czech Creative Awards letos eviduje celkem 270 přihlášek.
Práce je nyní možné prohlédnout si v galerii.
Společnosti Mattoni 1873 meziročně stouply tržby o více než 12 % na
25 miliard korun. Objem výroby celé skupiny překonal hranici dvou miliard
prodaných výrobků.
# Aktuality # Marketing # Retail
Pod názvem Vinařská stezka nabídne Globus svou vlastní značku vín,
rozvine tak nabídku své vinotéky.
Agentura Peppermint startuje program Digital Booster, jenž nabízí pravidelné
konzultace na míru podle průmyslového odvětví klienta.
Nejsledovanějším nedělním pořadem po 20:00 ve všech hlavních diváckých
skupinách zůstává seriál Případy mimořádné Marty.
Operátor Telly pokračuje v poskytování zvýhodněných podmínek pro nové
zákazníky.
Vlastní vysílač na budově Městského kulturního střediska Strakonice
chystá tamní regionální televize. ČTÚ už provozovateli udělil
oprávnění pro 29. kanál, žádost bude vyřizovat RRTV.
Vyrovnanou sledovanost měly v sobotu po 20:00 ve skupině 15+ pořady Zázraky
přírody a Superlov. Prvně jmenovaný sledovalo o něco víc diváků.
V 15–54 byl zase sledovanější Superlov.
Streamovací služba SkyShowtime rozšířila informace o dostupném obsahu
o nové piktogramy. Vedle již známých symbolů pro věkovou přístupnost a obsah nyní diváci najdou i označení kvality obrazu.