Obchodníkem roku je opět Dr.Max, u veřejnosti boduje Lidl
Absolutním vítězem ocenění Mastercard Obchodník roku se opět stal
lékárenský řetězec Dr.Max, svou pozici u veřejnosti obhájil Lidl.
Absolutním vítězem ocenění Mastercard Obchodník roku se opět stal
lékárenský řetězec Dr.Max, svou pozici u veřejnosti obhájil Lidl.
V nové věrnostní kampani Albertu si mohou zákazníci za nasbírané body
pořídit se slevou stavebnici Lego nebo potřeby na pečení Eta.
Supraphon mění svou brand identitu, logo, web a spolu s tím i vizi. Chce se
přiblížit mladým.
Televizní stanice Óčko oficiálně představila jméno moderátorky tuzemské
verze seznamovací reality show Naked Attraction.
Jednotlivé obrazy nové televizní reklamy srovnávače ePojisteni.cz
vytvořily nástroje umělé inteligence.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila licence k provozování
zemského digitálního rozhlasového vysílání dvěma stanicím – Seejay
Radio a WorldRadio. Obě licence byly uděleny na dobu 8 let. Šířit je má
operátor Fiera touch.
Městský soud v Praze zamítl odvolání pražského magistrátu proti
výsledku aukce nemovitostí z majetku Jaromíra Soukupa.
Kompletní kreativní komunikaci displejové divize společnosti Samsung
Electronics zajistí Flo.
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových
řízeních na českém trhu v roce 2024.
Sledovanost pořadů Extrémní proměny a Hrdina je ve středu po 20:00
v divácké skupině starší 15 let vyrovnaná. V 15–54 ale vítězí
s náskokem Extrémní proměny.