TheVideoCards nabízí video marketingové materiály
Původem americká firma theVideoCards se více zaměřuje na český trh
s nabídkou tištěného propagačního materiálu s multimediálním obsahem.
Původem americká firma theVideoCards se více zaměřuje na český trh
s nabídkou tištěného propagačního materiálu s multimediálním obsahem.
Rádio Jih Cimbálka dokončilo významnou modernizaci svého hudebního archivu
a současně spustilo všechny plánované vysílače včetně Břeclavi. Pokud
dostane atraktivní nabídku, nevyhýbá se ani vstupu do digitální
distribuce DAB+.
Člověk v tísni pořádá výstavu „The Deadly Games“, upozorňují tak
na porušování lidských práv v zemích, jejichž sportovní úspěchy byly
oslavovány na olympiádě.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 v divácké skupině
15+ byla Všechnopárty. Následoval seriál Četníci z Luhačovic a pořad
Máme rádi Česko, který měl zároveň nejvyšší sledovanost ve
skupině 15–54.
Vodafone zahajuje jarní soutěž o kuchyňské spotřebiče značky Eta.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí
novinku v podobě Kinder Crispy.
V Brně začalo natáčení šestidílného seriálu Monyová, který vypráví
spisovatelčin příběh od roku 1997až do její tragické smrti v roce 2011.
Platforma Sweet.TV rozšířila svou nabídku volně dostupných programů,
známých jako FAST kanály, o další stanici. Počet těchto bezplatných
kanálů, včetně programů České televize, nyní dosáhl pětatřiceti.
Osvětová kampaň „Podej ruku“ reaguje na to, že až polovina Čechů
neví, jak pomoci obětem domácího násilí.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.