Answear kombinuje v kampani zdánlivě neslučitelné značky
Answear spouští svou kampaň pro jaro a léto 2025 s názvem „Zahalte
svůj život do vzácných věcí“.
Answear spouští svou kampaň pro jaro a léto 2025 s názvem „Zahalte
svůj život do vzácných věcí“.
AdTech společnost Eskimi vstupuje na český trh, zaměřuje se na
programatickou reklamu a kreativy podložené daty.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou manažerkou marketingu seznamovací platformy Mingly se stává Barbora
Langer.
Sledovanost čtvrtečních večerních pořadů po 20:00 se nemění. Na čele
v divácké skupině 15+ zůstávají Kamarádi před seriálem Jedna rodina.
Ten je zase stále jedničkou v 15–54.
# Aktuality # TV & video # Lidé # PR
Na uvolněné místo po Vendule Krejčové vypíše Česká televize výběrové
řízení.
Svůj vstup slovenská značka podpoří reklamním konceptem „Pohádky ze
Zlaté studny“.
Becherovka vstoupila do kategorie vodek. Své nové produkty komunikuje
kampaní, na kterou „už tolik nezbylo".
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Americký seriál Báječní a bohatí, v originále The Bold and the
Beautiful, získal vlastní FAST kanál v multimediální službě Plex.
Diváci se tak mohou přesvědčit o kvalitách jedné z nejhůře
hodnocených soap oper.
V průměru o necelých pět procent rostl v loňském roce rádiový trh
s reklamou.