Airwaves v nové kampani vyzývá k „surfování na vlnách“
Nová kampaň značky Airwaves přirovnává silný mentolový efekt žvýkaček
k obřím plícím nebo surfování na vlnách.
Nová kampaň značky Airwaves přirovnává silný mentolový efekt žvýkaček
k obřím plícím nebo surfování na vlnách.
Ambasadorem značky Hell Energy v České republice je nově MMA zápasník
Karlos Vémola.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic
Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Také druhý zápas českých hokejistů na MS se stal nejsledovanějším
pořadem dne. Nedělní večerní zápas s Nory vyhledalo 1,55 mil. diváků
starších 15 let při podílu 43 %.
Ocenění v mezinárodní soutěži Eventex Awards 2025 získaly projekty
Škoda Brand Experience a Rohlik na KVIFFu.
LCG New Media letos plánuje dosáhnout hranice 100 milionů korun
v tržbách, zároveň se chce rozšířit na další trhy v Evropě.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 byly v divácké
skupině starší 15 let Zázraky přírody. Následovala s těsným odstupem
komedie Teorie tygra, která byla zároveň nejsledovanějším ve
skupině 15–54.
Při příležitosti dvacátého výročí online video platformy YouTube došlo
k výraznějším změnám v řazení obsahu, v jakém ho vidí diváci na
televizorech připojených k internetu.
# Aktuality # Marketing # Data
Svátek matek připadá letos na 11. května, přejí k němu tři děti ze
čtyř a ve 13 % případů na ně nezapomínají ani partneři.
První zápas českých hokejistů na MS sledovalo v pátek odpoledne milion
diváků (15+) při podílu 48 %. Šlo o nejsledovanější pořad dne.
Večerní vysílání po 20:00 patřilo Četníkům z Luhačovic a komedii
Líbáš jako ďábel.