Mustang chce být černým koněm mezi hořkými pivy
Ostravar spouští kampaň na svůj ležák Mustang Hořký. Má ambici stát se
černým koněm mezi hořkými pivy. Spojuje se s rapperem Marpem.
Ostravar spouští kampaň na svůj ležák Mustang Hořký. Má ambici stát se
černým koněm mezi hořkými pivy. Spojuje se s rapperem Marpem.
Seriál z roku 2015 Vraždy v kruhu se stal nejsledovanějším pořadem
středečního večera po 20:00 ve skupině 15+. Následovaly Extrémní
proměny a Parťák na baterky, který zároveň dosáhl nejvyšší
sledovanosti ve skupině 15–54.
# Aktuality # Data # Marketing
Většina Čechů hraje pravidelně, pro mladší generaci jsou hry běžnou
součástí života, vyplývá z průzkumu Komerční banky.
# Aktuality # Marketing # Retail
Footshop chce otevřít své kamenné pobočky i v Berlíně, Paříži, Lyonu
nebo Marseille, potenciál vidí ve starší populaci.
Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, z maskotů bodují Pat
a Mat, ukazuje nový ročník ankety.
Okresní zprávy, nové rubriky, prostor pro veřejnost na platformě Moje Metro
a také podcast o Praze přináší nová podoba onlinové verze
deníku Metro.
SkyShowtime uvádí akční nabídku v podobě 40% slevy na předplatné
Standard a Prémiový plán, a to na 12 měsíců pro nové a vracející se
zákazníky.
Místní šetření ÚOHS ve společnosti Seznam.cz bylo nezákonné,
konstatoval soud.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 zůstává v divácké
skupině starší 15 let seriál Kamarádi. Druhá byla mimořádně zařazená
Všechnopárty a s těsným odstupem následoval seriál Jedna rodina. Ten má
stále nejvyšší sledovanost v 15–54.
Kofola zahajuje výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích, jeho
součástí bude i interaktivní muzeum značky.