Effectix se posouvá z digitální agentury na fullservisovou
Digitální agentura Effectix zakládá kreativní oddělení a rozšiřuje
svůj management.
Digitální agentura Effectix zakládá kreativní oddělení a rozšiřuje
svůj management.
O komunikaci značky sportovní a volnočasové módy Timme se postará
agentura MSL.
Levi’s si na komunikaci na českém a slovenském trhu vybrala agenturu
Friendly Friends.
Jaromír Soukup, jakožto jediný akcionář mediální agentury Médea, rozhodl
o navýšení základního kapitálu společnosti o 100 mil. Kč.
Kreativní prostor Brandmark rozšířil svůj tým o nové seniorní account
directory a art directorku.
Mars si pro PR a influencer marketing na čtyřech trzích volí agenturu MSL.
Knowlimits rozšiřuje své oddělení výzkumu, přišli čtyři noví lidé.
Ve skupině Publicis vede Tomáš Preněk osmičlenný strategický tým.
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
Na pozici Digital Strategist agentury Knowlimits nastoupil Jakub Petz.
Na pozici CEO agentury MediaSentics nastupuje Lenka Auerová. Klientský servis
povede Kateřina Uhrová.