Výzkum: Polovina specialistů odchází z agentury do dvou let
Téměř 50 % specialistů opouští agenturu do dvou let. Na vině je
nespokojenost s finančním ohodnocením a nedostatečný profesní rozvoj,
ukázal výzkum.
Téměř 50 % specialistů opouští agenturu do dvou let. Na vině je
nespokojenost s finančním ohodnocením a nedostatečný profesní rozvoj,
ukázal výzkum.
Do Asociace komunikačních agentur (AKA) vstoupily nově další dvě agentury,
jedna naopak asociaci opustila.
Na pozici Head of Communications CEC Group nastoupila Kamila Biddle.
# Marketing # Reklama # PR # Lidé
Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního
roku v marketingu, reklamě a PR.
Z pozice druhého Account Directora agentury Comtech_CAN se chce Aneta Kalous
zaměřit na maximální využití dat v kreativní práci.
Na pozici Chief Marketing Officer agentury Taste nastupuje Gabriela Kunstová.
Novou Head of Social agentury Bistro Social se od 1. ledna stane Natálie
Malcová.
Ogilvy a VMLY&R uvedly, že nevidí v tuto chvíli přidanou hodnotu,
kterou by jim členství v Asociaci komunikačních agentur (AKA) přinášelo.
Mediální agentura FunkyMedia bude i nadále nakupovat a plánovat média pro
společnost Maspex Czech, a to v následujících dvou letech.
Představitelé brněnské agentury In creative se dohodli na spolupráci
s podnikatelem Michaelem Rostock-Poplarem.